Veel gestelde vragen

Hieronder kan je de antwoorden vinden op de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op je vraag hier niet bij? Stuur ons dan een mail

Bestelling

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 3-6 weken. Onze producten worden namelijk vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via deze link.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. 

Ruilen & Retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 na ontvangst an ons retour sturen zonder opgaaf van reden, mits het product in originele staat is en niet gebruikt. Meer informatie vind je hier.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikerssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd voorzien te zijn van een Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Meer informatie over retouren vind je hier

Wat kost het retourneren?

De kosten liggen tussen de 5 en 25 euro. De kosten zijn voor de koper.

Track & Trace

Waar vind ik mijn track & trace code?

In je account kun je je track and trace code vinden.

De track & trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de track en trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten. 

Contactinformatie

Email: info@handigeitems.nl